De algemene voorwaarden van Kuukskes & Kroepoek

Kleine lettertjes zonder kleine letters

1. Hoe kun je Kuukskes & Kroepoek bereiken?

Kuukskes & Kroepoek is te bereiken via:

Mail met Kuukskes & Kroepoek: info@kuukskes.nl

Of slide in mijn DM op Instagram of Facebook!

2. Toepasselijkheid

Als je iets koopt of hebt gekocht bij Kuukskes & Kroepoek, dan zijn deze algemene voorwaarden van toepassing. Kuukskes & Kroepoek doet haar best om ze onder je aandacht te brengen. In deze algemene voorwaarden staat wat we van elkaar mogen verwachten. Lees ze dus goed door!

Als bij een specifiek product nog andere voorwaarden gelden, dan blijven ook deze voorwaarden gelden.

3. Aanbod

Op de website van Kuukskes & Kroepoek vind je wat Kuukskes & Kroepoek verkoopt. Kuukskes & Kroepoek laat ook zien wat het kost en hoe lang het duurt voordat je het in huis hebt. Natuurlijk laten we ook weten of iets geruild kan worden. Kuukskes & Kroepoek probeert dit allemaal zo juist en volledig als mogelijk te vermelden.

Foutje? Bedankt! Als er een foutje op de website staat, dan houdt Kuukskes & Kroepoek zich daar natuurlijk aan. Behalve als je weet: het foutje is te mooi om waar te zijn.

4. Overeenkomst

Als je iets bij Kuukskes & Kroepoek bestelt, dan ontvang je een bevestiging van je bestelling per e-mail. Dit proberen we zo snel als mogelijk te doen. We laten ook weten hoe lang het duurt voordat je jouw bestelling in huis hebt. Als dit onverhoopt wat langer duurt, dan laten we dat weten. Kuukskes & Kroepoek voegt alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling.

Kuukskes & Kroepoek doet haar best voor een veilige webomgeving. No worries!

5. Herroepingsrecht

Als je jouw bestelling hebt ontvangen en toch denkt: “dit is ‘m niet”, dan mag je de bestelling of het product terugsturen. Laat het ons weten! We vertellen je dan hoe je dat kan doen. Doe dit binnen veertien dagen nadat je het product in huis hebt. Kuukskes & Kroepoek stuurt je dan een nieuw product of je ontvangt je betaling terug. Dat proberen we allemaal zo snel als mogelijk te doen.

De reden van het terugsturen hoef je niet te vermelden, maar Kuukskes & Kroepoek hoort dat natuurlijk graag.

Als je iets terug wil sturen, wees dan lief voor de product en de verpakking etc. Misschien dat we er een ander nog blij mee kunnen maken! Als we het niet meer kunnen gebruiken, dan kan het zo zijn dat we niet het gehele aankoopbedrag terugkrijgt. Dat willen we natuurlijk niet.

De kosten voor het terugsturen moet je zelf betalen.

6. Wat je niet kunt terugsturen

Sommige producten kun je helaas niet terugsturen:

  • Speciaal voor jou gemaakte producten (bijvoorbeeld: op maat gemaakt);
  • Producten die gepersonaliseerd zijn (bijvoorbeeld: iets met je naam erop);
  • Producten die snel bederven en of verouderen (bijvoorbeeld: eten);
  • Hygiënische producten die gebruikt zijn (bijvoorbeeld: de deo-stick van een ander).

7. De prijs

Over de prijs zijn we eerlijk. Die staat gewoon op Kuukskes & Kroepoek. De btw heeft Kuukskes & Kroepoek er voor jou al bij opgeteld. Er komen nog wel verzendkosten bij.

8. Conformiteit

Kuukskes & Kroepoek wil goede producten leveren aan jou! Je hebt van een product een bepaalde verwachting en het product moet in daaraan voldoen. We proberen dat zo goed en eerlijk als mogelijk voor je te regelen.

Is er toch iets mee aan de hand? Laat het Kuukskes & Kroepoek weten! Dan lossen we dit voor je op. Dit doen we volgens de wettelijke regels die daarvoor bedacht zijn.

De garantie is even lang als de fabrieksgarantie.

9. Levering

Kuukskes & Kroepoek doet haar best om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. De leveringstijd op de website is een indicatie. Zo weet je waar je toe bent. Als het allemaal iets langer duurt, dan laten we dat weten.

We laten het ook weten als iets niet meer op voorraad is. Je kunt dan een vervangend product krijgen of gewoon je geld terug. Dit spreken we samen af. Het vervangende product kun je natuurlijk nog altijd ruilen of terugsturen.

10. Klachten

Je betaalt vooraf via iDEAL. Als we je betaling hebben ontvangen, gaan we voor je aan de slag!

Kloppen je betaalgegevens niet? Laat dit aan Kuukskes & Kroepoek weten!

Als we andere afspraken over betaling hebben gemaakt, dan gelden die natuurlijk.

11. Klachten

Heb je een klacht? Dan vindt Kuukskes & Kroepoek dat heel vervelend. We lossen dit graag met en voor je op. Laat het ons weten als je een klacht op en omschrijf zo duidelijk mogelijk wat je klacht is. We kijken dan samen hoe we je het beste kunnen helpen.

We proberen je klacht zo snel mogelijk op te lossen.

12. Nederlands recht

Op overeenkomsten met Kuukskes & Kroepoek en deze voorwaarden is Nederlands recht van toepassing. Ook als je niet in Nederland woont.

13. Wijzigingen

Deze algemene voorwaarden zijn op de website te vinden. Als we deze voorwaarden aanpassen, dan vind je de nieuwste versie op de website. Veranderingen zullen niet in jouw nadeel zijn.